HTML

re: Török Gábor az LMP halálos ítéletéről (javított, revideált verzió)

2012.09.22. 01:57 equally

a tegnapi cikkben olyan dologgal vádoltam Török Gábort, ami méltatlan ...
általában is, különösen pedig a cikkel kapcsolatban, amire ez a cikk (a péntek esti fröccsözés felpörgetett / leépült állapotában) válaszként eléggé nem szép dolgokat mondott, mondtam TG-re ...

ezékért itt helyben elnézést kérek ...

471szexi.jpg
Török Gábornak totál igaza van - nem úgy, mint e (tegnapi) válaszcikk szerzőjének volt :(

másrészt megjegyzem, hogy a cikk meglehetősen jó - gyakorlatilag minden sorával egyetértek ...
ha tegnap értettem volna, mit ír, már tegnap egyetértettem volna vele ...


szakadozott, szavakat, mondatfoszlányokat szkennelő olvasásmódban olvastam, amit nem kellett volna ...
az ember ne végezzem intellektuális tevékenységet - amikor az elméjét éppen fröccsökkel építi le ...

elnézést mindenkitől ...

ha nem lettem volna elfogullt mind az LP-vel, mind TG-vel, mind pedig az LMP-MSZP fúzióval kapcsolatban (ott voltam az szdsz fúziójakor a tévé előtt, és ronda látvány volt, de még rondább cvolt a következő 16 év) ... akkor talán még a fröccsök és a szórakozóhely zaján keresztül is simán képes lettem volna megérteni, amit ír - és ami nem mellesleg tök profin vlágítja meg azt, amit az egész un. baloldali média ezerrel tagad és takar ...
hogy a fúzió, szövetség elutasítása nemhogy nem öngyilksság, hanem miközben egy ajtót bezár, egy tök nagy kaput tár ki ...

respect a cikkért!
és bocs mindenkitől, bocsánat Török Gábortól

★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★   ★  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://demoasp.blog.hu/api/trackback/id/tr944937037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szoja122 2012.09.22. 06:01:22

Nem értem, nem értem!

Miről szól ez a cikk??

Mármint a minden tagadáson túl?

török gábor 2012.09.22. 09:26:26

szövegértés, szövegértés... sajnos nem elég olvasni, meg is kellene érteni. ez a cikk olyasvalamivel hadakozik, ami nem csupán nincs az én írásomban, de még csak nem is gondolom így :)

ez még talán segíthet: torokgaborelemez.blog.hu/2012/01/31/433_keresztviz_es_csalan

equally 2012.09.22. 14:59:15

@török gábor:
hm, ami azt illeti tényleg nem értettem a szöveget, ma reggelre, mintha átírta volna valaki :)

halál komolyan, már az els mondat is más volt, mert kiderült, hogy
egy műsorvezető mondta azt, amit én egyből TG szavaiként olvastam .. első mondat :)

előítéletekkel a fejemben, péntek esti szórkozás, borozás hevében ...

tényleg durván leesett a szövegértésem ...
és tényleg segített, hogy újra elolvastam ...

és ami azt illeti tökáletesen egyetértek a cikkel ....

remélem, tanulok az esetből ...
elnézést ...

equally 2012.09.22. 15:07:48

@szoja122:

ez egy eléggé nagy félreértés volt - elnézést ...

a szerzőnek konkrét szövegértési problémái akadtak :)
és az izgalom meg a fröccsözés hevében totál rosszul "olvasta el" Török Gábor cikkét ...

de tényleg, ma reggel egy egészen más cikket találtam a helyén :)))

elnézést - az előítéletért is ...
süti beállítások módosítása